Waarom ben je bij WIN komen werken? Ik was opzoek naar een ondernemende club waar initiatieven werden gewaardeerd en waar persoonlijke ontwikkeling belangrijk gevonden wordt. Na het eerste gesprek had ik direct een goede klik en een goed gevoel. Wat was je vorige...
Waarom ben je bij WIN komen werken? Waarom ik uiteindelijk bij WIN ben komen werken is voornamelijk door het goede gevoel die ik kreeg tijdens de twee gesprekken. Daarnaast sprak het mij ook heel erg aan dat zij heel erg voor de ontwikkeling staan voor hun werknemers....
Waarom ben je bij WIN komen werken? Toen ik met WIN in gesprek raakte werd ik uitgenodigd om een kijkje te komen nemen bij een interne WIN-dag. Ik ben op de uitnodiging ingegaan en heb een deel van de dag meegekeken. De vriendelijke en warme sfeer die er hing heeft...
Waarom ben je bij WIN komen werken? Zoekend naar een nieuwe uitdaging kwam ik in 2014 op de website van WIN terecht waar ik las over een “(netwerk)Avond met WIN”. Ik heb deze avond bezocht en al bij binnenkomst voelde ik mij thuis! Door een informele en warm sfeer en...
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistics
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt.The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.