Waarom ben je bij WIN komen werken? Ik werkte steeds meer aan projectmanagement en programmabeheersing. Voor het samenwerkingsprogramma SmartwayZ.NL werkte ik samen met een WINner en daardoor leerde ik WIN beter kennen. Het leek me erg leuk om mezelf bij WIN verder te...
Wat doe je binnen WIN? Binnen WIN zit ik in het cultuurteam en in de feestcommissie. Het cultuurteam kijkt op welke aspecten we intern nog verbeteringen kunnen doorvoeren, zodat we een sterke cultuur creëren waarin iedereen zich op zijn plek voelt. De feestcommissie...
Waarom ben je bij WIN komen werken? Ik wilde graag verder in de projectbeheersing en dat specifiek op infrastructurele projecten en tegelijk wil ik kennis opdoen van het agile werken, met name Kanban spreekt mij aan. Ik was dus echt op zoek naar de combinatie van deze...
Waarom ben je bij WIN komen werken? Ik ben voor het eerst in de projectbeheersing gaan werken bij het Waterschap Hollandse Delta. Ik kwam daar als projectondersteuner binnen in een IPM team. Ik begon al snel de Manager Projectbeheerser te ondersteunen. Deze...
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistics
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt.The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.